poniedziałek, 11 lutego 2013

Słodkie walentynki

Dziś chcę pokazać moją propozycję makijażu na walentynki :) inspirowałam się ostatnim makijażem Katosu dla fleszstyle (http://fleszstyle.pl/wideo/artykul,3750.html) oraz starym pomysłem Karoliny (http://grzee.blogspot.com/2012/03/sodkosci.html).
Mam nadzieję, że uda mi się pokazać jeszcze jeden makijaż przed świętem zakochanych.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)








*na początku wklepałam w powiekę bazę pod cienie kobo
*pod łuk brwiowy i w wewnętrznym kąciku nałożyłam bow (oh so special)
*na ruchomą część powieki dałam złoty cień (storm) oraz gateau (oh so special)
*w załamaniu róż z paletki 120 cieni
*na dolną powiekę gift basked (oh so special)
*lekką kreskę zrobiłam miękką, czarną kredką
*wytuszowałam rzęsy żółtym tuszem lovely - curling Pump Up
*brwi podkreslilam brązowym, matowym cieniem
*usta nawilżyłam lip smackerem o zapachu fanty, później pociągnełam usta pomadką Ceila nr.1

2 komentarze:

  1. makijaz bardzo ladny, ale jedna rada i wcale nie zlosliwa: depiluj wasik. niewydepilowany robi niestety nieladny efekt, bo do tych delikatnych wloskow przykleja sie podklad. i bez obaw, wloski wydepilowane woskiem odrastaja pomalu i nie robia sie ciemne.

    OdpowiedzUsuń