sobota, 11 maja 2013

Różowo mi

Dziś trochę nietypowo - na wiosnę przekonuję się do kolorów,
postanowiłam, że zacznę je nosić także na co dzień :)
Poniżej dość łatwy makijaż w matach: na całą ruchoma powiekę nałożyłam intensywną fuksję,
roztarłam ją ku górze delikatną pomarańczą, załamanie i dolną powiekę przyciemniłam fioletem.
Dodatkowo by rozświetlić spojrzenie i powiększyć oko - w wewnętrznym kąciku biały perłowy,
pod łuk brwiowy biały mat i cielista kredka na linię wodną.
Standardowo podkreśliłam brwi, namalowałam czarną kreskę, tusz i gotowe ! :)








3 komentarze:

  1. Bardzo ładny makijaż, dodaję do obserwowanych i coś czuję że będę utaj częstym gościem :) zapraszam Cię na moje rozdanie, a w nim 3 przepiękne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie takie mocniejsze podkreslenie oka, super makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie niestandardowe połączeni kolorystyczne : róż z pomarańczą jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń