czwartek, 14 marca 2013

Subtelne retro

Po mocnych, kolorowych makijażach postanowiłam pokazać Wam coś bardziej subtelnego i delikatnego. Uważam że idealne na niedzielne popołudnie z ukochanym. Makijaż trochę kojarzy mi się z retro - pewnie przez tą długą kreskę i nieco bardziej wyraziste usta niż noszę na co dzień. 

Jak stworzyłam taki look?
*na całą powierzchnię powieki nałożyłam bazę pod cienie Kobo
*w zewnętrznym kąciku nałożyłam ciemny, perłowy brąz z paletki sleek storm
*całą ruchomą powiekę pokryłam brzoskwiniowym, perłowym cieniem z Joko
*przestrzeń pod łukiem brwiowym i wewnętrzny kącik rozświetliłam białym cieniem
*zrobiłam długą i grubą kreskę eyelinerem Wibo
*podkreśliłam brwi brązowym, matowym cieniem
*wytuszowałam tylko górne rzęsy
*linię wodną zaznaczyłam kredką do oczu z Max Factor w odcieniu 090 natural glaze
*na usta nałożyłam pomadkę; soft mat z manhattanu w odcieniu 53M (moja recenzja)
*twarz pokryłam podkładem endless stay z manhattanu w odcieniu 62 porcelain






1 komentarz: